Monday, January 23, 2012

cuti satu hari!

assalamualaikum wbt...

hye kawan-kawan..semoga semuanya sihat dan sentiasa berada dalam lindungan-Nya..

hari ni kita orang satu family breakfast dekat tepi pantai pengkalan balak..yela cuti-cutini harusla dipenuhkan dangan aktiviti yang berguna ye dak?

semalam penat aku merayu dengan budak-budak satu ward sebab nak cuti punya pasal..mestila sebab kakak aku satu family balik tau..waa macam besar sangat je family dia..padahal dia,husband dan si comel baru 'dapat kaki'adib!

so semalam lepas maghrib aku berangkat la balik rumah..ceh macam kampung aku kat kl..hewhewhew

teruja sangat jumpa adib sebab si kenit tu da pandai jalan..tekedek-kedek je aku tengok..hehe

petang ni dia orang da nak balik jb..esok pon sekolah da bermula..takpela nanti lain kali jumpa lagi ye!

sebenarnya apa yang ak nak cerita ek?? hurmmmm...

ooo..alkisah..pernah dengar tak lagu di sana menanti di sini menunggu??

aku rasa sekarang macam dalam dilema pulak..takpela tu kita cerita next entry la ye..

akhir kalam selamat bercuti...jaga diri hiasi peribadi..

wassalam!

No comments:

Post a Comment