Wednesday, January 25, 2012

Aku Pemalas TAPI Bukan Pengotor!

Aku terlalu sukakan kesempurnaan..tapi rasanya belum tahap yang menganggu-gugat orang sekeliling kan?? rasanya belum lagi..aku suka suasana bersih dan teratur..rasa selesa kalau keliling kita bersih dan teratur kan??

cuba korang balik kerja penat-penat then tengok rumah serabut dengan lantai ada rambut sana-sini..then tempat sampah macam tempat pengumpulan sampah..

then kasut tunggang-langgang even ada rak kasut..baju gantung sana-sini macam tak ada tempat penyidai walaupun da kering tak nak lipat..bilik air kotor..bla bla bla

aku bukan manusia yang terlalu pembersih tapi at least aku tak suka benda yang kotor dan serabut..

nak marah?? owh tak mungkin..nanti orang tak selesa..

nak membebel?? kau ingat semua budak tak cukup umur lagi ke nak kena bebel??

apa yang aku boleh buat...

kemas je jangan banyak bunyi ok..

bukan rajin tau..kau ingat aku rajin sangat ke??

aku PEMALAS tau..tapi disebabkan aku tak selesa dengan keadaan seperti yang dinyatakan di atas jadi aku kemas..aku TAK RAJIN tau!

ok i'm done! T__T

paling-paling pon kalau aku tak tahan aku balik rumah mama..ngeh3
lucky my family orang sini juga! +__-

p/s: ALLAH suka benda yang cantik..cantik luar dan dalam ok!

1 comment:

  1. sabar je dek non,diorg ni dah biasa kot rmh serabai.hehehe..peace yah

    ReplyDelete