Tuesday, December 7, 2010

~Penantian....

Assalamualaikum wbt...

semoga semuanya berada dalam lindungan-Nya...dan dikurniakan kesihatan yang baik...pejam celik pejam celik da masuk bulan 12...thats mean..sudah 4 bulan lebih aku jadi penganggur terhormat dekat rumah ni...huhu..(sadis nya cerita..)..baru minggu lepas aku pergi interview dekat Mahkota Medical Centre (MMC)...boleh la...nervous sangat...insya ALLAH ada rezeki..cuma tak tau lambat ke cepat...and at the same time aku dapat tawaran untuk Diploma Perbankan Islam dekat Kolej Insaniah, Kedah.. aku tak bagi tahu family lagi...entahlah..isthikarah yang aku buat pun belum menunjukkan apa-apa lagi...yela as a human..normal la kadang-kadang kurang kesabaran sikit...tapi tu la bila duduk rumah lama-lama ni mula fikir negative je...nasib badan mungkin ALLAH nak uji tahap kesabaran dan keserahan diri aku dekat DIA...

" ya ALLAH jika ini dugaan-Mu buatku..moga Kau titipkanlah kesabaran buat ku dalam mengahadapinya..sedang aku hanyalah hamba-Mu yang sering kali alpa...moga penyudahan yang baik buat ku..ameen"

Insya ALLAH aku mampu bersabar...doa aku hari-hari moga rezeki berpihak pada aku..ameen..tapi kata orang penantian suatu penyeksaan..boleh tahan la..hehehe...
sabarla ye aziela...kamu kan kuat...;)

No comments:

Post a Comment