Sunday, October 10, 2010

~My Trip to Genting Highlands~

Assalamualaikum wbt..

Harap semuanya sentiasa berada dalam lindungan-Nya... insya Allah...07/10-10/10/10 aku teman kakak pergi ke Genting Highlands, Pahang...memang best sebab aku pergi bawa badan je pon...hehehe..semuanya ditaja penuh...waaaa bestnya..ada tak orang nak sponsor aku lagi??...hehehe..sepanjang berada kat sana cuaca baik dan dingin..suhu 17'C..sejuk...hujan renyai-renyai,kabus tebal so memang tak dapat main kat outdoor la..selsema la juga kat sana...kat sana dapat member dengan budak kecik..si yuyon...anak kak Iera,kawan kakak...walaupun kecil lagi tapi best la...biasala budak-budak kadang-kadang mengada-ngada sikit..tu normal la..pape pon yuyon memang best..;)

barang-barang kat sana macam pakaian memang murah tapi makanan jangan cakap mahal sangat..!! beli satu jenis makanan kat sana tapi kat tempat lain boleh beli dua...maybe kos pengangkutan kot...tapi takpe sebab aku makan free je...hehehe...
yang paling best ialah waktu tidur..sebab aku 'cuti'so...bole tidur dan bangun lambat...hehe...berlawan-lawan tidur dengan si kenit yuyon..hehehe..dia tarik selimut aku tarik selimut..hehehe...

dan...something special just for my walid...hadiah tak seberapa hanya sebagai tanda yang umi tak pernah lupa kat walid...love u so much...

so..berakhirlah percutian ke Genting...bercuti ni memang bagus untuk beri sedikit ruang kepada kita untuk tenangkan fikiran..kalau asyik kerja ja...waaa padatlah otak kita sebab banyak sangat benda yang nak difikirkan...so take your time...dan pergilah bercuti..segalanya ada di Malaysia..[wah promosi Malaysia ni..hehehehehe..;)]

No comments:

Post a Comment