Thursday, December 31, 2009

SELAMAT TAHUN BARU 2O1O


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


Assalamualaikum wbt..

Halooo..ai happy new year to all of you...erm..ari ni 1/1/o1...imbas blk smalam dan hari-hari sebelumnya apa yang telah kita lakukan? dosa-dosa semalam yang telah kita lakukan samada sedar atau tidak, samada disengajakan atau tidak... semoga tahun ni menjanjikan dengan seribu satu kebaikan, semoga tahun ni kita dapat meningkatkan lagi keimanan kita, istiqamah dalam melakukan ibadah, jadi hamba Allah yang lebih baik, topup balik mana-mana azam yang tak dapat dilunaskan tahun lepas, menjadi pelajar yang lebih cemerlang yang dapat mengaplikasikan segala ilmu yang dipelajari dengan lebih baik... belajar dengan lebih kuat..jangan main-main ok... semoga dikurniakan kesihatan yang baik sepanjang tahun 2o1o ni... dimurahkan rezeki.. sentiasa dalam lindungan-Nya.. CINTA?? erm... jika dia memang diciptakan untuk aku, maka Kau kekalkan lah hubungan ini, jika dia bukan tercipta untukku , Kau tabahkan lah hatiku dalam mengahadapi dugaanMU ini Ya Allah... selamat tahun baru kawan-kawan...thanks sebab jadi kawan aku yang membahagiakan aku walaupun banyak kekurangan dalam diri aku ni...maafkan segala salah silap aku sepanjang persahabatan kita..terima kasih atas segalanya..

No comments:

Post a Comment