Wednesday, December 30, 2009

MY DIARY

Assalamualaikum wbt...

Hai semua...sihat?? harap-harap semuanya dalam lindungan-Nya...
ermm...semester break ni tak de yang menarik rasenyer...erm..busy tlg kakak beli barang tok persiapan walimah die... dlm kesibukan tu sempat gak la aku m'khatamkan 2 buah novel which is "ketika cinta bertasbih 2" and "salju sakinah"...seronok best sgt...ke2 2 nyer crita berlatar belkgkan mahasiswa d negara arab..so w/pon x de rezeki untuk menjejakkn kaki kat sane at least dapatlah gambaran kat sane 2 macam mane kan..erm...jalan cerita nie memang best so korang sume harus mendapatknnyer d pasaran...memang berbeza dengan cerita2 novel cinta yang melambak kat kedai2 buku... sebenarnya bagi aku tak penting apa yang ade dalam cerita 2 tp apa yang kita dapat melalui cerita tu.... kalau la apa yang dilalui mereka dalam cerita tu kena kat aku..erm...tak tau la aku boleh harungi nyer ke tak...dengan keimanan ak yang senipis kulit bawang nie....erm... dan seminggu nie tidur aku asyik berendam air mata je...ya allah banyak dose aku... makin aku cube untuk mendekati makin die jauh dari aku... mungkin betul salah aku tapi tak de ke penyelesaian yang lebih baik untuk aku??.. ntah la makin rumit aku rase...perasaan sendiri pon aku da dapat nak faham... Ya Allah kau berilah aku ketenangan dalam menghadapi dugaan Mu ini...kadang aku rase penat sangat dengan semua ni...tapi teringat balik mksud potongan ayat bahawa Dia tidak akan menduga hambaNya dengan dugaan yang kita tak mampu hadapinya... yang aku harap moga semua ni cepat berakhir...


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

No comments:

Post a Comment