Saturday, February 8, 2014

2104

assalamualaikum hye bloggerz..

lame tak berkunjung..almaklumla sibuk memanjang mengalahkan PM padahal kau sibuk buat tahi mata..

sekejap je da masuk tahun baru..gila cepat rasa macam baru semalam aku buat icapab tahun baru 2013..hehe

nampak tak da berapa lama tak jenguk..huhu tssskk

anyway after a year opkos la banyak benda nak story mory ye dak..

yang nak di highlight kan ialah aku kena tipu dengan orang yang sama untuk kali kedua bukan masuk kali ketiga! what the fish!! stress mak..grrr

serius rasa macam nak lempang orang tapi...apakan daya orang yang harus dilempang da menghilangkan diri...

tapi yang aku harus berlajar ialah tolong la berfikir berkali-kali untuk kes macam ni jangan dok guna hati dan perasaan yang selalu dok terbuai-buai dengan ayat manis lagi bermadu tu..huhu

tapi untuk kali ketiga rasanya aku lebih rasional la takde la macam dulu nangis sedih mendodu-dodu..lebih cool and chill buat kata omputih..^_^

dan aku da nekat lepas ni kalau la si penipu tu datang lagi jangan kata datang dia lalu pun tak mengugat hati ni lagi tak kisah la apa pun nak jadi..

sayang diri lebih ok..

xoxo,
lovededek (:

No comments:

Post a Comment